Az egész BMW

Az egész BMW semmi más!

Az

új BMW 3-as széria: Felfrissítve  



A kategóriavezető tovább növeli előnyét.
Szegmensében a sportosság szinonimája, miközben évek óta a világ legnépszerűbb prémium modelljének
pozícióját foglalja el. A 3-as BMW azonban most tovább növelheti előnyét. Célzott design-fejlesztései, tovább finomított belsőtér-kialakítása, az opcióként rendelhető BMW iDrive kezelési koncepció új generációja, átdolgozott motorpalettája, illetve a hajtástechnika a biztonság és a kényelem területén kínált innovációi avatják a megújult BMW 3-as Limousine és a megújult BMW 3-as Touring modelleket minden eddiginél vonzóbb ajánlatokká. A 3-as BMW hátsókerék-hajtásának, kiegyensúlyozott tömegeloszlásának, kiemelkedően pontos irányíthatóságának és a lehető legigényesebb futómű-technikájának köszönhetően jelentős előny birtokában emelheti még magasabbra a mércét kategóriájában. „A vezetés élménye” most minden eddiginél szorosabb összhangot alkot a tudatos gazdaságossággal és a lehető legalacsonyabb károsanyag-kibocsátással.

A BMW Hatékony Dinamika (BMW EfficientDynamics) koncepciónak köszönhetően az új BMW 3-as sorozat motorpalettájának mind a tíz tagja jóval alacsonyabb üzemanyag-fogyasztási és károsanyag-kibocsátási értékeket mutathat fel, mint adott prémium szegmensbeli vetélytársaik.

A hajtásrendszerek területének újdonságai közé tartozik a BMW xDrive ismételten továbbfejlesztett, elektronikus szabályzású összkerékhajtási rendszere. Az intelligens összkerékhajtás a motor nyomatékának az első és a hátsó tengely közötti változó elosztásával a menetdinamikai tulajdonságoknak éppúgy javára szolgál, mint a menetstabilitás vagy a vonóerő-átadás tekintetében, s immár öt motorváltozathoz is rendelkezésre áll. Az új BMW 320d xDrive Limousine és Touring változatban egyaránt szerepel a kínálatban. Ugyancsak újdonságként szerepel mindkét karosszériaváltozatban, hogy a BMW

318d – amely 100 kilométerenként 4,7 literes átlagfogyasztásával kategóriája messze legtakarékosabb modellje – már hatfokozatú automata sebességváltóval is választható.A megújult BMW 3-as Limousine és az új BMW 3-as Touring piaci bevezetésével párhuzamosan a sorozat Coupé és Cabrio modelljeiben új, hétfokozatú, kettős tengelykapcsolós sport automata sebességváltó tartja premierjét. E váltómű a BMW 335i Coupé és a BMW 335i Cabrio számára még kedvezőbb gyorsulási értékeket kölcsönöz, amit az automata konstrukciónak a széria hatfokozatú manuális váltóműhöz képest kínált dinamikai és kényelmi előnyei egészítenek ki. A kettős tengelykapcsolós, hétfokozatú sport automata sebességváltó gyakorlatilag az erőfolyam megszakítása nélkül végzi váltásait.

Új designjegyek a sportosan elegáns megjelenés szolgálatában

A megújult BMW 3-as Limousine elején, oldalnézetében és farán alkalmazott markáns formai jegyek révén még inkább kihangsúlyozza dinamikus karakterét, míg a megújult BMW 3-as Touring szintén minden oldalról felismerhető finomításai segítségével teszi még inkább egyértelművé sportosan elegáns karakterét.


Orrkialakítás lendületes formákkal és a szélesség hangsúlyozásával

A megújult 3-as BMW Touring és Limousine orrkialakítását egyaránt szélességük fokozott hangsúlyozása jellemzi. A kettős fényszórók márkára jellemző megjelenését krómozott csőelemek emelik ki, „koronagyűrűik” pedig az opcióként rendelhető Bi-Xenon fényszórók mellett nappali világításként működnek. Az irányjelzők fényforrásai lamella-struktúrába osztva jelennek meg, az opcióként rendelhető Bi-Xenon fényszórók mellett pedig LED-irányjelzők szerepelnek.


Oldalnézet elegánsan elnyújtott vonalvezetéssel

Erőteljesen feszes felületek és markáns karakteres vonalak dominálnak a megújult 3-as BMW oldalnézetében. A küszöbök fénytörési vonala magasabban és határozottabban kiformálva fut. Új motívum a két markáns karakteres vonallal kialakított külső tükör, amelyet a homorú és domború felületek játéka jellemez. A külső tükrök mindemellett nagyobb látómezővel is rendelkeznek.

Sportos formák hátul, új lámpákkal

A megújult BMW 3-as sorozat erőteljes és sportos karaktere átdolgozott hátuljában is megjelenik, a hátsó lökhárítót, lámpákat és a csomagtér-fedelet is ennek szellemében tervezték át. A kétrészes hátsó lámpatestek a BMW jellegzetes L-alakját formázzák. A hátsó helyzetjelző két LED-csíkja és az ugyancsak LED-kialakítású irányjelzők egyaránt markáns és igényes megjelenésűek.

Az erőt sugárzó megjelenéshez a megújult 3-as BMW nyomtávszélesítése is hozzájárul. Az új kerékagy-elem és további részletváltoztatások eredményeképpen a hátsó nyomtáv modellváltozattól függően akár 24 milliméterrel is növekedett.


Az utastérben igényes anyagok és továbbfejlesztett ergonómia

Az anyagválasztás és a felületi kialakítások tudatos átdolgozásával a 3-as BMW modern és igényes belső tere még színvonalasabbá vált. Ennek során a tervezők következetesen továbbvitték a homorú és domború felületek játéka adta modern formavilágot, illetve a sportos elegancia és a technikára összpontosító esztétikum stílusát.


A BMW iDrive kezelési koncepció új generációjának premierje

Minden szériakivitelű illetve extrafelszerelésként kapható szórakoztató, információs, navigációs és telekommunikációs rendszer vezérlésére a megújult BMW 3-as modellekben is kívánságra az iránymutató BMW iDrive kezelési rendszer szolgál. Az extrafelszerelésként rendelhető „Professional” navigációs rendszerrel immár az iDrive új generációja szerepel a kínálatban. Az új iDrive hangvezérléssel kiegészült, multimodális vezérlést is lehetővé tesz. Az iDrive új generációjával a BMW a megjelenítés minősége és az intuitív kezelhetőség területein egyaránt jelentős előnyre tett szert más gyártók vele összevethető rendszereivel szemben. A kezelőgomb (Controller) közvetlen környezetében található négy választható gomb segítségével a CD-lejátszó, a rádió, és a telefon funkcióira váltás különösen gyorsan végezhető. A választógombok kínálatát a három parancsgomb teszi teljessé.


Nagyfelbontású Központi Kijelző változtatható elrendezéssel

A 3-as BMW új iDrive rendszere nagyméretű, 8,8 colos Központi Kijelzővel (Control Display) készül, amely nagyságával felülmúlja az autós szakmában eddig alkalmazott grafikus képernyőket. Nagy képfelbontásával jóval kedvezőbb lehetőségeket kínál a részletgazdag grafikus megjelenítések tekintetében. A kívánt funkciók megtalálását a kezelési menü struktúrája is megkönnyíti. A startmenüben az iDrive által vezérelhető összes funkciós terület kilistázható.

Merevlemezes tároló az audio- és a navigációs rendszerhez

A „Professional” navigációs rendszer járműbe integrált merevlemezes tárolót is magában foglal. A 80 GB kapacitású berendezés rendkívül gyors hozzáférést kínál a navigáció számára készült digitális térképekhez, de a segítségével széles körű zenei adatgyűjtemény is összeállítható. A rendszer a CD-lemezek, MP3-lejátszók vagy USB-tárolók zenei adatainak merevlemezre mentésére is lehetőséget kínál.


A megújult BMW 3-as sorozat: a BMW Hatékony Dinamika sikere

[4Ismételten továbbfejlesztett motorpalettájával a megújult 3-as BMW tovább növeli a menetdinamika és a gazdaságosság területein szegmensében elért előnyét. A Limousine és a Touring modellváltozatok minden motorizáltsággal kedvezőbb üzemanyag-fogyasztási és károsanyag-kibocsátási értékekkel rendelkeznek, mint a velük összevethető teljesítményszintű versenytársaik. A megújult BMW 3-as sorozatban modell-specifikus összeállításokban a hatékonyság növelésének legfrissebb megoldásai is megjelennek. A megújult BMW 3-as sorozatához rendelkezésre álló minden benzines és dízelmotor a fejlesztés legfrissebb állását képviseli. Mindemellett az üzemanyag-fogyasztási és károsanyag-kibocsátási értékek további mérséklése érdekében a motorok teljes választékában gazdaságosságnövelő megoldások rendkívül széles spektrumát alkalmazzák. Ezek között szerepel egyebek mellett a Fékenergia-visszanyerés (Brake Energy Regeneration), az Automatikus Start-Stop Funkció (Auto Start Stop Function), a Sebességváltást segítő kijelző (Shift Point Indicator), a segédberendezések igény szerinti vezérlése, az Elektromechanikus

Szervokormány (Electromechanical Power Steering), a mérsékelt gördülési ellenállású gumiabroncsok és a légbeömlő-csappantyúk aktív szabályzása. E technikák széles körű alkalmazásával a BMW - értékesítési darabszámok szerint - legnépszerűbb sorozatában a BMW Hatékony Dinamika (BMW EfficientDynamics) fejlesztési koncepció különösen nagy hatást fejthet ki.


A BMW 330d új hathengeres dízelmotorja

A BMW Hatékony Dinamika (BMW EfficientDynamics) koncepciójának megfelelően minden új BMW modell mérsékelt üzemanyag-fogyasztási és károsanyag-kibocsátási értékek mellett kínál elődjénél kedvezőbb menetdinamikai adottságokat. Ennek kiváló példája a BMW 330d, amelynek 3,0 literes, teljes egészében alumínium motorja 1.800 bar üzemi nyomású piezo-befecskendezőszelepekkel szerelt, harmadik generációs common-rail befecskendezéssel és változó turbinageometriájú turbófeltöltéssel működik. Az új dízelmotor 180 kW/245 LE maximális teljesítményét 4.000-es percenkénti fordulatszámnál éri el, míg 520 newtonméter legnagyobb forgatónyomatéka már az 1.750 és 3.000 percenkénti fordulat közötti tartományon rendelkezésre áll. Az új BMW 330d álló helyzetből 6,1 másodperc alatt gyorsul fel 100 kilométer/órás tempóra, csúcssebességét pedig az elektronika 250 kilométer/órára korlátozza. A BMW 330d EU-tesztcikluson meghatározott üzemanyag-fogyasztása 5,7 literre adódik 100 kilométerenként, széndioxid-kibocsátása pedig kilométerenként 152 gramm.


BMW BluePerfomance technika: az EU6 szabványra készen

A BMW 330d alapkivitelében dízel részecskeszűrővel és oxidációs katalizátorral készül. Az új hathengeres motorban alkalmazott fejlesztéseknek köszönhetően jelentősen túlteljesíti az EU5 kipufogógáz-szabványban foglalt követelményeket. Az oxidációs katalizátorban a szénhidrogének és a szén-monoxid vízzé és szén-dioxiddá alakul. A nitrogén-oxidok kibocsátásának további mérséklésére az új hathengeres dízelmotor kipufogógáz-tisztító rendszerében az oxidációs katalizátor mellett NOx-tárolókatalizátor is alkalmazható. A BMW BluePerfomance technika opcionális összeállításával az új BMW 330d akár a jövőbeni EU 6 szabványnak megfelelő követelményrendszert is kielégíti.Akárcsak a BMW új hathengeres dízel erőforrása, a BMW 320d és a BMW 318d motorjai is már szériakivitelükben megfelelnek az EU 5 kipufogógáz-szabványban foglalt követelményeknek.

Négyhengeres dízel erőforrásaik módosítások egész sorát tartalmazzák, amelyek a károsanyag-kibocsátási értékeket a teljesítményre, az üzemanyag-fogyasztásra és a hajtások akusztikai adottságaira gyakorolt káros hatások nélkül mérsékelhetik.


Motorválaszték: a szegmens legsokoldalúbb és leggazdaságosabb palettája

A vezetési élvezet és a gazdaságosság ideális kombinációja a BMW megújult 3-as sorozatának további motorjaira is jellemző. A közvetlen reakciókkal működő és intenzív vonóerőt produkáló hat- és négyhengeres dízel-, illetve erős és pörgős négyhengeres benzinmotorok, valamint az egyedülállóan kulturált járásukról és dinamikus teljesítmény-leadásukról közismert hathengeres benzinesek együttesen olyan motorportfoliót alkotnak, amely felülmúlhatatlan a megújult BMW 3-as sorozat kategóriájában.

Öt benzines és öt dízel erőforrásával a felfrissített BMW 3-as sorozat szegmense 
legszélesebb körű motorpalettájával szolgál. A vásárlók a benzines és a dízel konstrukciók kínálatában egyaránt válogathatnak a négy- és a hathengeres aggregátok között. A teljesítményválaszték a négyhengeres BMW 318i és BMW 318d 105 kW/143 LE teljesítményétől egészen a BMW 335i soros hathengerese kínálta 225 kW/306 LE értékig terjed. Mindegyik motor a megújult BMW 3-as Limousine és Touring változataihoz egyaránt rendelkezésre áll, és modell-specifikus kombinációkban mindegyikük tartalmazza a BMW Hatékony Dinamika (BMW

EfficientDynamics) koncepciójának különböző megoldásait. A tíz motorváltozat így vetélytársaihoz képest, a velük összevethető adott teljesítménykategóriában egyaránt a menetdinamika és a gazdaságosság legkedvezőbb összhangját kínálja. Egyedülálló a versenytársak között egyebek mellett a benzinmotorok Második generációs közvetlen benzinbefecskendezése (High Precision Injection), akárcsak a dízelek tiszta alumínium forgattyúházból, turbófeltöltésből és a harmadik generációs common-rail közvetlen befecskendezésből álló kombinációja. Kiemelkedően dinamikusnak bizonyul a BMW 335i, amely mindössze 5,6 másodperc alatt gyorsít fel 0-ról 100 kilométer/órás tempóra. A gazdaságossági értékelés éllovasa a teljes szegmensben a BMW 318d, az EU-tesztciklus során 100 kilométerre mért 4,7 literes átlagfogyasztásával és kilométerenként 123 gramm széndioxid-kibocsátásával.


Továbbfejlesztett BMW xDrive összkerékhajtás – már a BMW 320d számára is

A megújult BMW 3-as sorozatában azon motorváltozatok száma is tovább bővül, amelyek az intelligens BMW xDrive összkerékhajtással is rendelhetők. Első ízben rendelhető e modellsorozat egy négyhengeres változata is az xDrive rendszerével. Az új BMW 320d xDrive kiemelkedő gazdaságosságát meggyőző menetdinamikai és vonóerő-átadási tulajdonságokkal ötvözi. A megújult 3-as BMW választékában a Limousine és a Touring változatok egyaránt három benzines és két dízel erőforrás esetében kombinálhatók az intelligens BMW xDrive összkerékhajtási rendszerrel. A megfelelő modellek most a BMW 335i xDrive, a BMW 330i xDrive, a BMW 325i xDrive, illetve a BMW 330d xDrive és BMW 320d xDrive jelöléseket kapják.A BMW xDrive elektronikus szabályzású, állandó összkerékhajtás a hajtónyomaték adott menethelyzet szerinti optimális elosztását kínálja az első és a hátsó tengely között, ezzel mindenfajta útfelületen a kényelem, a hatékony vonóerő-átadás és a magas fokú mozgékonyság egyedülálló egységét nyújtja. A különösen pontos szabályzás érdekében a Dinamikus

Menetstabilizáló (Dynamic Stability Control; DSC) és az xDrive számítógépei az Integrált Futómű-menedzsment (Integrated Chassis Management; ICM) rendszerén keresztül összeköttetésben állnak egymással. Ennek eredményeképpen az xDrive a menetdinamikai adottságokat is nagymértékben fejleszti, mivel a túl- és alulkormányozottsági tendenciák időbeni felismerésével hatékonyan ezek ellenében hat.


Kiemelkedő futómű-technika, opcióként Aktív Kormányzás

A megújult BMW 3-as sorozat a legigényesebb futómű-technikát kínálja szegmensében. Hátsó felfüggesztésében ötkaros konstrukciót alkalmaztak, amely a különösen nagyteljesítményű és nyomatékos motorok igényeinek is tökéletesen megfelel. A megújult 3-as BMW első felfüggesztése is egyedi konstrukció. A két helyen ágyazott lengőkarral kialakított, stabilizátorral felszerelt, rugóstagos megoldás nagyrészt alumíniumból készül.A szériafelszereltséget mindezen túl a sebességfüggő rásegítést ellátó Servotronic-funkcióval működő elektromechanikus kormányberendezés is gazdagítja. Extrafelszerelésként az Aktív Kormányzás (Active Steering) is rendelkezésre áll, amely a kormányzás áttételét mindenkor a pillanatnyi sebesség függvényében határozza meg./Autósoldalak.hu/






Weblap látogatottság számláló:

Mai: 8
Tegnapi: 1
Heti: 24
Havi: 24
Össz.: 10 254

Látogatottság növelés
Oldal: BMW 3
Az egész BMW - © 2008 - 2024 - azegeszbmw.hupont.hu

Ingyen weblap készítés, korlátlan tárhely és képfeltöltés, saját honlap, ingyen weblap.

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »